Linnéa

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

17 januari

Av Linnéa Vrede - 17 januari 2011 10:18

I morse när jag vaknade så kände jag mig L E S S. Less på allt vad heter vinter. Jag verkligen hatar att det är mörkt när man ska kliva upp. Blir helt slut i huvudet och jag vaknar aldrig riktigt till liv. Tur är det ju att vi är på väg mot ljusare tider.


Idag är det tanken att jag ska försöka hinna klart med presenten. Ska passa på och göra lite nu när prinsen sover. Låter som han drömmer lite för rätt vad det är så gnäller han till och hela ansiktet vrider till sig till en märklig grimas (stavning?).

Ska också se om jag hittar lite låtar/visor till ett sånghäfte som ska göras. Fruns far fyller år snart så jag ska hjälpa henne med häftet.


Inatt vaknade prinsen bara en gång. Jag tror jag har kommit på vad som kan vara boven till att han vaknade så många gånger i helgen. Hans sänglampa var på båda nätterna och natten mot söndagen så stängde jag av den vid fyra och då sov han fram till matningen. Stängde av den igår kväll när vi gick och la oss och då vaknade han en gång vid fyra men ville inte ha nappen utan jag tror bara att han kikade upp bara för att. Jag vaknar ju av minsta lilla ljud han gör.


Ne, nu ska jag greja lite med presenten där =)

 
 
Anna-Mamma till Kevin

Anna-Mamma till Kevin

17 januari 2011 12:27

Jag tror inte att jag fått nåt svar innan..

Att hyra ett hus är ju ett bra alternativ!
Dock ska man nog ha en himla tur och hitta ett sånt..Tror inte det är så vanligt?

Ja dom små liven...tänk va mycket kärlek, lycka och glädje dom ger en!

Jag böörjar precis som du bli less på vintern..SÅ jag njuter av takdroppet och slasket som är! För det betyder ju iaf att vi är påväg åt rätt håll! :-)

KRAM

http://annacondas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Linnéa Vrede - 21 oktober 2011 12:57

Jag gick in för att ta bort denna blogg men klarar det inte. ALLT om Ludwig står ju här. Måste sätta mig någon dag och skriva ut ALLA dessa sidor som finns här. Nackdel med att byta blogg.   Ni som vill fortsätta läsa om oss kan klicka in er på...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 20:19

... http://ludwigojag.blogg.se

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 12:41

Det är inget snack om saken. Han är ett sånt där barn som man ÖNSKAR man skulle få. En sån som är super lättsam att lämna på dagis. Han älskar det, det bara lyser om honom när han ser alla barnen som vill leka med honom. Trots att han sov bara fem mi...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 07:21

Ville bara komma in och säga att jag mår bättre idag. Lite sömn gjorde susen minsann. Låg i sängen redan klockan åtta i går kväll, då är man paj. Men huvudsaken är att det är bättre och nu lägger vi gårdagen bakom oss ;)...

Av Linnéa Vrede - 28 september 2011 16:42

Första dagen är klar och den gick super. Två timmar per dag i två veckor väntar och det känns riktigt bra hittills. Dock har vi haft en fruktansvärd eftermiddag eller rättare sagt har. En väldigt trött kille som absolut inte vill sova och det här tär...

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards