Linnéa

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnéa Vrede - 29 juni 2011 20:37

Underbara väder. Har suttit ute i kvälls solen nu sen typ halv sju och JAG NJUTER. Sitter fortfarande ute och än så länge värmer solen. Enda som måste göras är att flytta filten. Grannens hus blir i vägen annars :). Imorgon blir det stan och lunch med Martin&Oliwer. Mysigt!

Av Linnéa Vrede - 28 juni 2011 19:34

Efter lite (mycket) stök så ligger iallafall lillemannen i sängen men han verkar inte ha nå större planer på att sova trots att han är supertrött. Gissar på övertrött just nu, då brukar han vara såhär.


Typ enda gången man sätter sig vid datorn nu för tiden är när man ska betala räkningar eller lägga in musik på telefon. Det sistnämnda just nu.


Tänkte att jag skulle skriva lite om midsommarafton och så men det orkar jag faktiskt inte. Jag hade iallafall skitskoj och hoppas det inte dröjer allt för länge innan jag har så roligt igen :)


Idag fick jag hem köbekräftelsen på Luddis dagis. Hade ju tagit från första januari men skrivit att går det få tidigare så ville jag gärna ha det. Fick "Önskat placeringsdatum" från den första november! :)

Så vi får väl se hur det blir.


Jag hade ju så himla mycket att berätta och så men kände för tillfället att jag inte riktigt orkade sitta här och dona så jag fortsätter nog med musik-inläggningen.


Av Linnéa Vrede - 28 juni 2011 13:16

Bloggen blir lite lidande nu då jag verkligen hatar att uppdatera från iPhonen. Men jag lever och vi mår bra. Prinsen busar mer än vanligt (lärt sig klättra i trappen). Har fått köbekräftelse nu på dagis också. Mer om det när jag sitter vid datorn. Hejsvejs!

Av Linnéa Vrede - 26 juni 2011 08:57

Har aft en superbra midsommar men skriver mer om det sen. Just nu ligger jag på kökssoffan med en kaffekopp i handen. Lill-hjärtat sover förmiddagsluren men lär snart vakna, stor-hjärtat var fyll-kaja igår så han sover fortfarande plus att vi har en annan sovande fyll-kaja på soffan. Ludde har skött sig exemplariskt trots att vi fick " leka tyst".

Av Linnéa Vrede - 23 juni 2011 23:01

Varför kommer alltid saknaden som en smäll på käften?

Varför gör det fortfarande lika ont som för 4 år sen?


Jag är iallafall FRUKTANSVÄRT glad att jag har världens bästa pappa vid liv. För utan honom vet jag inte alls vad jag hade gjort.

Jag säger det inte ofta, men jag älskar dig.

Av Linnéa Vrede - 23 juni 2011 16:28

Dammsuger, torkar golv, diskar, förbereder, plockar, donar, grejar.

Av Linnéa Vrede - 21 juni 2011 14:59

Gud vad jag önskar att vi kunde vara ute idag för Luddisen älskar och vara ute och jag vet att det inte hade varit lika mycket gnäll som det är nu.

Det regnar då och då och tyvärr är det jordens storm ute så innedag får det bli.


Hade det inte stormat hade jag klätt på oss och gått ut ändå, för han bryr sig inte om lite regn. Har ju skaffat en galondress åt honom så torr är han.


Jag funderar på att fixa till ramen med gudföräldrarna och dikten. Är inte riktigt nöjd då jag klippte korten lite snett så det ska jag försöka fixa till. Men inte det lättaste när man har en busunge som ska undersöka allt man håller på med. :P


Nu ska jag bygga lite torn som Luddisen kan riva ner (klossar). Kan hålla han sysselsatt en stund. :)

Av Linnéa Vrede - 21 juni 2011 10:40

underbar låt. ♥

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards