Linnéa

Alla inlägg under november 2010

Av Linnéa Vrede - 30 november 2010 21:32

 

Denna body med scarf skulle vi då inte tacka nej till!

Finns på Campadre. Där kostar den 269:- istället för butikspriset som är 448:-.

Bli medlem du också vetja. Riktigt bra erbjudanden på massa olika märken.


Detta påslakenset är helt OK också!

 

480:- istället för 959:-.


Vad väntar du på? Joina mig!

Av Linnéa Vrede - 30 november 2010 21:08

Igår hade vi besök av goaste Angelica. Med sig hade hon en sjukt fin blomma. Nu hoppas jag bara att den kommer hålla sig vid liv. Jag är nämligen inte så jätteduktig att hålla blommor vid liv.

Synd att jag inte ärvde min mormors gröna fingrar!


Imorgon får vi besök av Amanda. Oj så jag har saknat den tjejen! Hon bor numer i Australien men är hemma nu över jul.


Sen hoppas jag att det blir några fler besök denna vecka. Är ju så himlans roligt med besök. Och när jag dessutom har bakat så kan det ju vara bra om någon annan än M äter upp det ;)


Av Linnéa Vrede - 30 november 2010 17:23

Kära tomten.

Jag önskar mig sagoböcker och sång/visböcker. Sen så önskar jag mig kläder också, gärna i storlek 68 men jag blir glad för kläder i storlek 62 också. Jag är ju bara två månader och kan nog ha den storleken i två-tre månader till. Något jag jättegärna skulle vilja ha i klädväg är fleecetröja och byxa. Det blir alldeles för varmt i voksi-påsen när jag har overallen på mig. 

Jag önskar mig mysiga filtar också.

En jättebra julklapp vore ett presentkort på Barnens Hus, då kan mamma köpa den där fotsacken till vagnen som hon har tittat på.

Jag kommer inte på något mer just nu, men det kanske räcker så länge.

Kram från mig, Ludwig

.

bild lånad från google.se

Av Linnéa Vrede - 30 november 2010 13:52

Ett ögonblick jag alltid kommer att minnas är när gravstickan visade ett plus.


11 februari, 2010

Av Linnéa Vrede - 30 november 2010 13:40

Gissa om jag vart förvånad inatt?

Lilleman åt elva och somnade sedan om. Sen när jag vaknade fyra av att han grät så trodde jag inte det var sant. Lilleman hade alltså inte ätit på fem timmar! Duktiga lilla sötnosen. Dessutom sov han till halv åtta! Men åt inte fören klockan slagit åtta.

Kanske det är på väg att vänta mot hela nätter? (peppar, peppar).


Trots att jag fått sovit mer timmar än vanligt så är jag supertrött. Kanske blev några timmar för mycket istället? :P Tur man kan vila samtidigt som lilleman sover. Nu väntar jag bara på att han ska vakna och vilja äta. Är trots allt ett par timmar nu. Han kanske kände på sig att jag ville vila lite ;)...


Hjärtat jobbar på pulverlackeringen idag så han började senare och slutar inte fören nio ikväll. Lite trist att vara hemma själv men det går bra ändå. Då får jag titta på "halv åtta hos mig" och såna program som inte han vill se ;D


Sitter och funderar på vad jag ska göra till middag idag. Det är sjukt tråkigt att laga mat till bara sig själv men jag måste ju äta. Dessutom ska hjärtat ha matlåda imorgon.

Det kanske blir kycklinggryta ala mormor. Den är supergod och det var väldigt länge sen vi åt det nu.

Av Linnéa Vrede - 29 november 2010 20:22

Jag har väldigt många bra vänner. Många som jag kan lita på till hundra procent och som jag vet finns där när jag behöver dom. I vått och torrt.

Ingen nämnd, ingen glömd.

Av Linnéa Vrede - 29 november 2010 09:43

Gud vad jag är glad att vi har egen brunn. Här kan ni läsa varför.

Mer info finns på kommunens hemsida.


Av Linnéa Vrede - 28 november 2010 22:27

Dagen började med sovmorgon. Jag la Lilleman halv tio-tio igår i sin säng och gick sedan och fyra i natt vaknade han och var hungrig. Han åt kl 19 sist då. Han fick mat sen la jag tillbaka honom och vi somnade lika fort. Klockan åtta vaknade han igen och ville ha mat. Lyxigt!! Efter mat blev det frukost och fixning innan vi klädde oss för att åka på Dollarstore. Lite ramar och små fix behövdes köpas. Väl hemma i byn igen så åkte vi till Daniel&Theres och drack kaffe. Sen hem och påbörja lussebulls baket. Första gången jag bakar det och dom vart faktiskt ganska lyckade. Sen kom pappa och hälsade på, mycket trevligt. Resten av kvällen har varit lugn. Hemmagjord pizza, tv-tittande och nu är det dags att sova. Får hoppas sonen vill sova länge i natt också! :)

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards