Linnéa

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Linnéa Vrede - 25 januari 2011 14:53

Nu medans lilleman sover en stund så håller jag på och försöker ge mig på dopplaneringen. Datum är inte bestämt än men någonstans måste man ju börja och jag börjar med vilka vi ska bjuda.

Det är många som jag jättegärna hade velat ha med på vår sons dop men det känns som att jag måste dra gränsen någonstans. Jag har tillexempel en rätt stor familj och tillochmed där får jag dra en gräns. Vilket känns jättetrist men nu blir det dom allra närmsta.


Detta skriver jag bara för att om någon där ute känner att den "borde" ha blivit bjuden inte ska känna sig bortglömd. 

Av Linnéa Vrede - 25 januari 2011 10:45

VILL HA; värme

KLÄDER; m's gamla mysbyxor och en gammal tråkig t-shirt.

FRISYR; uppsatt i vanlig ordning.

HÄNDELSE; har inte hänt så jättemycket än.

LÅT; Bruno Mars - Grenade

PLANER; ta tag i disken, dammsuga lite.

SAKNAD; fortfarande Sofia&Oliwer.    

DUMMASTE; ont i benen av allt gungande igår :P

SJUKA; ont i huvudet :S

MAT&DRYCK; inget än, men snart blir det frukost.

FAVORIT(er); m och världens finaste son ♥  (som alltid)

KÖP; nada.

HUMÖR; fruktansvärt trött men väldigt glad.

Av Linnéa Vrede - 25 januari 2011 10:34

Prinsen fortsatte med sitt sovande fram mot kvällen och då piggnade han till sig en liten, liten stund och var sitt gamla jag igen. Men så blev det gnäll igen. Han somnade om rätt fort och vaknade efter en halvtimme och bara kikade, somnade om och vaknade igen och kikade omkring. Då bar jag upp honom till sängen och så fick han mat. Sen sov han enda fram till halv sju. Han var nog helt slut.


Då han vaknade imorse och hade fått mat var han lite små gnällig och det var väldigt svårt att få honom att somna om. Till slut gick det och han vaknade med ett kick halv tio. Han är lite halv seg idag men ändå på bra humör. Vilket är superskönt. Det var riktigt jobbigt igår.

Vi får hoppas att det bara är lite tänder som spökar för han har varit väldigt konstig i magen också. Från att göra en gång om dagen till fem-sex gånger. Sen så rann det bara dregel ur munnen på honom på kvällen. Nog om det!


Idag ska vi bara ta det lugnt och kurera oss rejält. Eftersom prinsen är på bättre humör idag och jag inte behöver gå runt och bära på honom/ha honom liggande på bröstet så kan jag försöka ta tag i sysslorna lite.


Men först ska det bli lite frukost i magen, måste ju ta igen lite från igår. :)

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards