Linnéa

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Linnéa Vrede - 18 mars 2011 13:28

Istället för att sitta hemma hela denna fredag så ska jag och Ludde på utflykt. Närmare bestämt till staden. Det är egentligen inte så långt till stan men för oss blir det en liten utflykt då det ska bytas buss hit och dit. :P

Först hoppa på bussen här i Loke, sen byte i Brunflo och den bussen tar oss till stan. Jag hade tänkt att åka på Willys och handla lite. (Att tillägga är att jag aldrig handlar på Willys annars.) Willys ligger nära M's jobb så därför tänkte jag att det var smidigast att handla där. Ifall det blir fler varor än vad som får plats under vagnen så kan det vara skönt att slippa bära alldeles för långt.

Jag handlar jämt på Ica, inte ens Coop får besök av mig. Så det ska bli skoj och se om jag nöjer mig med att handla på Willys eller om vi måste svänga förbi Ica när vi åker hem :P


Till något helt annat. Imorse kom när jag skulle äta kokt ägg till frukost så insåg jag att det är sååååå mycket lättare att skala ägget när det är ljummet än när det är varmt/kallt. Någonstans där emellan är bäst. Ja, så nu vet ni det också :P

Av Linnéa Vrede - 18 mars 2011 09:34

Gårdagens "sjukdom" för försvunnen idag, lite smått ont i huvudet men inte mer än så. Kan tänkas att det var ett litet migränanfall jag fick. Jag kunde knappt blinka utan att det gjorde ont, eller ja, jag kunde knappt andas. När hjärtat kom hem bad jag honom bre några mackor till mig då jag verkligen inte orkade laga mat. Jag mådde så sjukt illa men efter två mackor kände jag mig lite bättre. Efter ett tag så hjälpte alvedonen också så innan jag gick och la mig mådde jag hyffsat iallafall.

Det är väl "eftervärkar" idag skulle jag tro. Så en alvedon på detta så ska det nog ordna till sig.


Skulle behöva fixa lite här i hemmet då det har mer eller mindre förfallit under dessa dagar. Och att jag låg en hel dag igår gjorde ju inte saken bättre. Så det är väl mitt fredags nöje idag kan man säga.


Jag hade egentligen en massa att skriva men har helt och hållet tappat bort det nu. Så får se om det återkommer under dagen.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards