Linnéa

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Linnéa Vrede - 5 mars 2011 10:35

Men vad jag börjar bli less på vädret nu, om det bara kunde sluta storma.

Jag har ju varit ute och gått precis hela veckan och igår var det sån storm så det gick fasen inte att vara ute. Och idag är det också storm så verkar bli en inne dag till :(


Vi får om ett tag besök av svärmor/famma, faster och kusinerna. Det ska bli roligt. Så medans dom underhåller lilleman så ska jag S T Ä D A! Jag håller väl mer eller mindre på att bli tokig pågrundav att det är så stökigt så det är skönt att jag får lite "avlastning" en stund så jag kan fixa i ordning kaoset.

Håller på att göra i ordning en liten hörna åt Ludde där han brukar ligga också, förut stod trummorna till tv-spelet där men nu ska minsann Luddisen leksaker och allt få vara där. Då har man allt på ett och samma ställe istället för huller om buller.


Nu ska jag försöka dricka upp kaffet innan lillemannen vaknar och kaffet hinner bli kallt.


Och så får jag säga GRATTIS till Nellie på hennes dopdag. Hennes mammas blogg hittar ni här.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards