Linnéa

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Linnéa Vrede - 7 mars 2011 11:51

Igår när vi var och handlade så fick man ett smakprov från OLW's chips "Ugnsbakat". Den hade kommit ut i en ny smak som var sourcream & dill. Jag gillar dill chips men är inte jättejätte förtjust i sourcream & onion.

Iallafall, dessa chips var supergoda! Så goda att jag till och med skulle kunna svika mina älskade lättsaltade ;D


Lill-prinsen blev tydligen jättetrött igen, så han sover igen han. Och jag då? Jag bara njuter av lugnet. Påbörjade en diskning förut men då blev lillemannen superhungrig och sen kom jag ingen vart. :P

Ska snart ta och hämta in köttet jag stekte igår, jag ska göra älgköttgryta idag så jag tänkte att den skulle få stå och gotta sig läääääänge. Nästan så det vattnas i munnen bara jag tänker på grytan nu :) 

Av Linnéa Vrede - 7 mars 2011 11:27

” Jag tävlar om en prins eller prinsesspall värde 1095-1220:- från Bonde of Sweden hos Fröken M.

Tävla HÄR du oxå ! ”

Av Linnéa Vrede - 7 mars 2011 09:36

Igår var det 6 mars och min lillasyster fyllde 6 år. Hon är en stor tjej nu! Ibland vill man inte riktigt inse vad tiden går fort.

Och inte nog med att hon fyllde år så blev min älskade lilla prins 5 månader.

Sinnessjukt att det är 5 månader sen jag fick träffa denna underbara varelse.


Igår kollade jag och hjärtat på film, SALT, den var faktiskt riktigt bra. Jag väljer inte action i första taget men denna kan jag nog till och med se två gånger. :)


Lillen sover sen 45 minuter och idag har han på sig sin otroligt söta dinosarie dräkt. Dock kan han inte ha den så jättelänge till, trots att det är 74 på den. Någon som vet om det är annorlunda när det gäller heldressar på storlekarna?


Helgen har gått otroligt fort i vanlig ordning men den har varit riktigt mysig. Igår klämde vi in en långpromenad också med paus hos Daniel&Theres&prinsessorna.


Nu ska jag greja på lite innan prinsen vaknar.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards