Linnéa

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Linnéa Vrede - 17 mars 2011 16:17

Enda sen imorse har jag känt mig lite halv hängig i kroppen. Det värker i kroppen och huvudvärken vill inte försvinna, trots värktabletter och mycket vatten. Jag har vilat när Ludden har sovit och sen har vi bara myst och lekt lite under dagen, inga större ansträngningar alltså. Nu sover prinsen igen och jag ska ta och vila en stund jag med innan det ska kokas ihop någon middag. Och vad det blir till middag vet jag inte. Suck! Vi måste verkligen skriva en matlista så jag slipper detta varje dag.

Av Linnéa Vrede - 17 mars 2011 09:00

Ligger här i soffan med en sovandes prins breve mig. För första gången på kanske tre månader somnar min vackra i min famn. Mening var att bara mysa en liten stund, och då tyckte visst prinsen att det var tokmysigt och somnade. Fick krångla lite innan jag fick ner både honom och mig i liggande läxge utan att han skulle vakna. Jag förstår inte hur man kan känna sån kärlek till en sån liten människa. När har ler mot mig så smälter hela jag. Min fina, vackra son. Om han bara förstod hur älskad han är. Nu ska jag fortsätta njuta av att Myskillen faktiskt ville mysa med mamma. :)

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards