Linnéa

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Linnéa Vrede - 16 januari 2011 22:30

Helgen har gått av bara farten och nu är det söndag. Ibland går helgerna alldeles för fort. Jag skulle iallafall aldrig nämnt att sonen inte var en nappbebis för både natten mot lördag och natten till idag har jag fått klivit upp så många gånger att jag tappat räkningen. Så kan det gå :P


Igår tog vi det lugnt på förmiddagen och på eftermiddagen åkte vi på barnens hus, vattnade svärmors blommor, åkte och handla och sen städade garderoberna. Ska lägga ut lite kläder på tradera och se om man kan få något för dom. Bättre än att bara kasta. Nån krona är bättre än inget :) Eftersom jag har ett par kilon kvar sen graviditeten så kan jag inte ha så många utav byxorna nu. Lite mer höfter och rumpa nu om man säger så :). Eftersom jag hade rätt mycket byxor så rensade jag ut massa så jag kan köpa ett eller två par nya. För nu ska jag minsann inte gå ner mer. Vågen stannade på 56 sist vi var iväg med lillen på BVC och det innebär 6 kg kvar till startvikt. Och där vill jag inte vara. Stannar mer än gärna där jag är nu :)


Idag har jag och lilla Myskillen legat länge i sängen och mått gott sen gjorde vi oss i ordning för att åka på hans första julgransplundring. Han såg riktigt brydd ut när han såg alla barn med föräldrar som dansade och sjöng. Han undrade nog om dom mådde riktigt bra, haha. Sen blev det en promenad hem till min pappa och där byggdes det med smålego för fulla muggar. En snigel, fisk, alligator, får och en massa mer fick vi till. Lillebror älskar lego han :) Så blev vi bjuden på mat där, supergod köttgryta. Pappa och frun är riktigt duktig på laga mat. Förutom när dom gör i ordning pölsa, den får dom minsann äta själv ;) Huvva, ryser av bara tanken.


Prinsarna i familjen sover så jag ska nog försöka med det jag också. Hoppas eran helg varit bra!

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards