Linnéa

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Linnéa Vrede - 10 september 2010 11:47

Inatt blev det mindre sömn än vanligt för lilla fröken. Det var för varmt, det var för kallt, kudden låg fel, jag var törstig, jag var inge trött, jag hade ont i benen, jag var kissnödig. Ja, i princip allt var väl fel.

Och inte nog med det fick jag huvudvärk som vägrade gå bort (förmodligen för att jag var trött). Efter att M åkt på jobbet gick jag och la mig på soffan istället. Klarade verkligen inte av värken längre. Tog en alvedon och lyckades somna, såååå skönt! Vaknade av att storasyster ringde. Typiskt! Men brydde mig inte om att svara utan ringde upp senare när jag fått dra mig ordentligt.

Huvudvärken var som bortblåst.

Men tyvärr känner jag att den börjar komma tillbaka så det blir väl att ta en till tablett och sedan lägga sig ner igen trots att jag skulle vilja fixa lite här hemma. Diskning, dammsugning och lite små fix.

Det är ju helg så jag har väl all tid i världen på att fixa här hemma, eller, ja, det har jag väl på veckorna också för den delen, haha!


Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards