Linnéa

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Linnéa Vrede - 5 september 2010 20:01

Gud vad rastlös jag kände mig i kroppen igår kväll. Trots att jag hade varit igång hela dagen så kändes det som jag inte gjort ett skit och som att jag hade miljoner saker jag var tvungen att göra, vilket jag inte hade.

Kände mig riktigt lustig i kroppen för den delen också. Och ilningarna nedåt ska vi inte ens prata om. Hua.. (och dom fortsätter i samma anda idag)

Hade hoppats på att rastlösheten skulle gå över när jag la mig ner och skulle sova men icke sa nicke. Jag sov några minuter varje timme, resterande var jag antingen upp och kissa eller bara låg och filosoferade. Klockan fyra när älskling klev upp låg jag kvar en stund men insåg att det gick verkligen inte att somna. Gick ner och kollade på tv en stund och vid sextiden bestämde jag mig för att göra ett försök till att sova.

Vred och vände mig men somnade iallafall runt åtta och fick sova till tio.

Lär nog inte vara den piggaste idag.



Jag önskar att jag kunde ta mig en promenad. Är superfint väder ute. Min älgjägare är nog inte riktigt lika nöjd med vädret kanske ;P Blir nog rätt varmt när det är passbyte och att sitta rakt i solens strålar hela dagen.

Av Linnéa Vrede - 5 september 2010 10:52

Igår blev det en riktig mysdag. Hälsade på fina Daniella på jobbet och efter det åkte vi hem till Sofia&Martin. Där blev det massa mys med en supersöt kille vid namn Oliwer. Så bjöds det på middag och efterrätt. Nog för att min mage är sprickfärdig innan, men efter den där middagen trodde jag verkligen den skulle sprängas. Det gjorde dock inte det som tur var. =)


Väl hemma la jag mig i sängen direkt. Herregud vad det tar på krafterna att heta Linnéa nu. Fast, det är ju inte så konstigt. Jordens största mage och en ganska bråkig bebis tar ju all energi som finns i lill kroppen.


Idag är det lite småfix på schemat. Eller ja, det jag orkar. Tänkte städa undan lite grann nu medans hjärtat är på jaktmöte och sedan blir det nog en sväng till Daniel&Therese på 6års kalas.

Egentligen fyller Stina år imorgon men eftersom älgjakten börjar imorgon så finns nog kanske inte tiden till. Sen är det ju alltid roligare att få paket flera dagar i rad =).


Nepp, städa var det.

Av Linnéa Vrede - 5 september 2010 10:51

Beräknat förlossningsdatum: 2010-10-02

Barnet blev till omkring: 2010-01-09

Du är i vecka: 37

Du är i månad: 8

Antal graviditetsveckor och dagar: 36 veckor 1 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 27


-


Nu tycker jag att tiden kan få springa iväg.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards