Linnéa

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Linnéa Vrede - 19 februari 2011 21:48

Igår fick jag kika på film själv. Hjärtat har blivit sjuk så han var riktigt trött igår. Då passade jag på och titta på The Social Network. Men fyf*n vilken dålig film. Inte alls i min smak. Hade nog alldeles för höga förhoppningar om den.


Idag har vi varit på fika hos Pontus som fyllde år. Blev bjuden på smörgåstårta. Så sjukt gott. Smörgåstårta kan man nog aldrig lessna på.

Och så har jag och älskling varit iväg på bio idag. Vi firar nämligen 1 år och 8 månader så en biodate fick det bli. Under tiden var lill-hjärtat hos famman och det hade gått superbra. Våran lilla son är super förtjust i sin famma och det kan jag verkligen förstå för hon är helt underbar.


Nu sitter vi och tar det lugnt framför tv'n. Laddar för Luddes kompis Lucas dop som är imorgon. Har ingen aning vad jag ska ha på mig men det får vara morgondagens problem. Ha en fortsatt fin kväll.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards