Linnéa

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Linnéa Vrede - 3 juli 2011 22:19

Kvällen har bestått av att kika på the Big 4 och gör jag än. Guuuuuuuuuuuudddd vad jag hade velat vare på Ullevi nu. Nån dag, en vacker dag så ska jag stå och rocka. Så är det bara :)

Av Linnéa Vrede - 3 juli 2011 07:22

Oj vad jag har sovit gott i natt, som en prinsessa. La mig på spikmattan igår kväll då min rygg börjat säga upp sig. Beställde väckning av M så att jag inte skulle ligga för länge på den, kvart över elva blir jag väckt och somnar om direkt när jag tagit bort mattan. Imorse vaknade jag av skönsång i rummet breve och när jag kliver upp möts jag av världens gladaste lilla kille. Trots att jag sovit som en stock så är jag trött nu :P Hade jag fått så skulle jag nog sova mig igenom dagarna, finns ju inget bättre. För tillfället ligger jag i soffan och tar det lugnt, M sover och Luddisen sitter och leker. En tom nappflaska är "Dagens Leksak" tror jag. Igår var de en liten tråd bit han fick när jag satt och knöt armband. Den här helgen har gått med en jäkla fart och nu är det visst söndag. Har bara varit hemma och myst och igår kväll åkte vi till familjen Sellén. Lagade förövrigt en väldigt god middag igår. Kalvfilé, pommes Anna och hemgjord "rödvinssås". Gick inte efter något recept på såsen utan tog det som fanns hemma. Nu ska jag fixa i ordning lite frukost.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards