Linnéa

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Linnéa Vrede - 8 juni 2011 09:06

Något jag tycker är väldigt svårt är hur man ska klä dom små. Är det strålande sol och 25+ är det väl självklart att man inte har en massa, massa kläder på. Men idag är det 18,5+ men mulet och fuktigt. Luften är rätt tung emellanåt också så jag gissar på ännu ett åskväder. Hur ska jag då klä honom? Det är ju lite små kyligt trots den höga temperaturen som mätarn visar. Jag resonerar lite så att han hellre få ha för mycket kläder på sig och att jag kan ta av honom ett lager än att han har för lite och bli kall. Jacka har han alltid på sig, plus mössa. Under jackan så är det långärmad body eller kortärmad body + tjocktröja. Är det varmt ute så vill jag ju gärna inte klä honom i tjocktröjan utan tar då bara body och öppnar istället jackan. Och blir det kallt kan man ju reglera med filtar.  Många kanske tycker att det blir för varmt med mössa men jag är så rädd om öronen. Luddes far hade massa problem med öronen när han var liten och man vet ju aldrig om det hängde med till denna plutt ;) Berätta gärna hur ni gör. 

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards