Linnéa

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Linnéa Vrede - 18 juni 2011 22:40

Sitter och skriver ut lite kort till fotoramen "mitt första år". Var ju på tiden att sätta in 6 månaders kortet och snart också 9 månaders kortet. Herrejisses vad tiden går fort nu. Jag njuter av varje sekund för jag har fått den vackraste prins man kan få.


Ikväll är jag själv, igår lika så, förutom lillemannen då, men han sover ju för länge sen. Rätt skönt att vara själv också. Igår kikade jag på Yogi Bear och idag Trassel. Såna filmer får man bara titta på när man är själv :).


Ska fixa klart ramen med gudföräldrarna nu och den fina dikten som Luddisens gudmor läste:


Att få ett litet gudbarn

är en gåva och en ära

- att man är så betrodd

att stå ett liv så nära.


Man länkas till varandra

med ett gudomligt band.

Så själsligt är man nära

fast man bara ses ibland.


Ett gudbarns liv man följer

av omtänksamma skäl.

För man har fått till uppgift

att se till barnets väl.


Och även i det tysta

finns detta kvar

- att man känner något särskilt

för det gudbarn som man har.

Av Linnéa Vrede - 18 juni 2011 17:09

Lördag idag ja, en regnig sådan.


Grabbarna ligger för tillfället och sover nere i soffan och jag tar det lugnt en stund. Fick ett ryck och tog tag i all disk, putsade spisen fin och funderar på att fortsätta städningen lite när jag ändå håller på.


Kanske åker upp till Bergböle ikväll. Beror lite på hur Luddisen är. Är han tröttis trots sin sena nap så stannar nog han och jag hemma.


Ha en mysig lördag.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards