Linnéa

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Linnéa Vrede - 14 april 2011 19:15

Herregudars vilket fint väder det bjöds på idag. Trots att klockan var efter 6 så hade vi 11,1 grader i skuggan.

Har sett både en trana och en tussilago idag så vår är det nog allt!


Idag skulle vi egentligen på föräldragrupp och så men vi valde att inte gå då Luddisen hade feber igår kväll. Han har varit feberfri idag och är det fortfarande nu ikväll.

Eftersom vi hade planerat in en prommis och lite sånt i Brunflo så fick vi göra en egen promenad istället här hemma. Två stycken vart det tillochmed.

En på förmiddagen och en på eftermiddagen. Jag kunde bara inte hålla mig för jag njuter verkligen av denna årstid. Det är inte varmt, och inte för kallt. Alldeles lagom är det. Blev bara 3,5 km på eftermiddagsturen men det räcker gott och väl. Ludde gillar när vi är ute och går. Kollar sig omkring och småpratar mest hela tiden.


Är superhungrig nu, middagen har blivit lite framskjuten i och med promenaden och nu är det nattningsdags av Ludde och han är lite tjurig. Att slappna av är inte hans starka sida just nu. Han är så trött att han knappt kan hålla ögonen öppna men ändå slappnar han inte av.

Tur jag ska göra lätt mat idag, spagetti och köttfärssås. Känns som vi alltid äter det men nu var det ett tag sen så jag har verkligen längtat det. :)


Hoppas på fint väder imorgon också, då ska jag nog ta mig an den långa rundan :)  

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards