Linnéa

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Linnéa Vrede - 6 april 2011 16:32

Idag mår jag lite bättre. Har ingen feber men hostar mest hela tiden.

Vi har haft besök av famma och gammfamma idag (Luddes alltså). Dom har hjälpt mig och städat och har busat en massa med guldklimpen. Så nu skiner huset rejält :)

Jag har självklart hjälpt till men i den mån jag orkat.

Och så har jag tvättat en massa. Alla ytterkläder sen i helgen luktade ju rök så dom var tvungen att tvättas. Inte så roligt att gå runt och lukta det på en vanlig vardag kanske.


Nu har jag precis börjat förbereda maten. Man får passa på när prinsen sover. Idag blir det hemgjord biff och hemgjord potatismos. Ska bli riktigt gott. Inget slår hemlagad mat alltså. Och idag hade jag tur också, älsklingen skulle komma hem i tid eftersom han också blivit förkyld så han skulle försöka kurera sig istället. Denna vecka har han kommit hem sent varje dag :( Men så är det väl när man jobbar med däck. Den säsongen börjar ju nu så det är bara att förbereda sig på ett par veckor utan middagssällskap.


Detta är två av sakerna Ludde fick i doppresent:

 

En namnstol & en kånken mini.  

Av Linnéa Vrede - 6 april 2011 10:20

...För det är min älskade sons 6 månaders dag, hurra, hurra, hurra. Tänkt att det är 6 månader sen han kom till oss. Känns som det var igår. Det är lätt dom bästa månaderna i mitt liv. Varje dag är den andra olik och det blir mycket skratt om dagarna. Denna busungen har tagit mitt hjärta med storm och jag kommer aldrig släppa taget om honom. "Den vackraste stunden i livet var den när du kom" som Winnerbäck så fint sjunger. Och han har rätt i vartenda ord. Jag älskar dig Ludwig och är otroligt stolt över att vara din mamma.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards