Linnéa

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Linnéa Vrede - 22 september 2011 15:18

Det var en himla tur att vi stanna hemma idag. Har inte varit jättelätt att vara mamma idag, har inte alls räckt till. Lillemans humör har varit som en berg och dal bana och han har inte velat sova. Nu sover han, äntligen, och jag pustar ut en stund. Har inte hunnit med något av det jag tänkt då all focus har legat på min älskade. Vid en skrattfest så fick jag kika lite extra i munnen och även känna och där har två till tänder kommit. Båda uppe. Den ena breve dom två han redan hade och en kindtand långt in. Breve tänderna nere är det lite vitt så dom spricker nog upp snart också. Det förklarar varför hans humör har varit lite knasigt ett tag plus att magen har varit helkonstig. Hoppas på en gladare älskling när han vaknar för då ska jag försöka mig på att laga mat, lasagne blir det idag. Mina karlar älskar lasagne.

Av Linnéa Vrede - 22 september 2011 06:38

Ja, en sådan hade vi igår. Först hälsade vi på ute på min skola. Ludde charmade alla, såklart. Sen tog vi och promenera bort på pappa/moffas jobb. Blir inte att man ses så ofta så man får passa på när man är i svängarna. Sist men inte minst hälsade vi på pappan. En trött pappa. Dom har rätt mycket att göra så på jobbet så han hinner knappt träffa Guldklimpen. Så vi gör studiebesök på hans jobb nu lite titt som tätt :) Idag har vi hemma-mys-dag. Jag har en hosta som vägrar försvinna och det gör så förbaskade ont så fort jag hostar :/ Nu ska vi ta och tända upp en brasa och sen blir det frukost och mys.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards