Linnéa

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Linnéa Vrede - 4 september 2011 21:01

Oj vilken rolig helg jag har haft. Jag och bästis åkte till Aspåsnäset igår och bjöd upp till dans med Jannez. Nog en utav dom roligaste kvällarna hittils.


Imorgon drar älgjakten igång och jag blir singelpingla ett par dagar.

M och D sover i en fäbovall för att "få den rätta jaktkänslan" från idag till på onsdag och kommer nog bara träffa honom en snabbis efter jaktdagen är slut.

Så det kommer bli vääääääldigt långa dagar för mig denna vecka.

Känner att det kommer bli intensivt men tänker nog stänga in mig här hemma och njuta av lill-älsklingens närvaro. Eftersom jag måste ta buss både mot brunflo/stan och hem igen så är det lika bra att stanna hemma och få massa gjort här istället.

Fast imorgon ska jag iaf på Öppna Förskolan med Sofia & Nora så det ska bli mysigt.


Har satt upp ett mål nu när det gäller motion. Innan nästa sommar ska jag kunna springa tramsta-rundan utan att stanna.

Nu springer och går jag omvartannat och jag tror att det är ett rätt så rimligt mål.

Jag är inte ute efter att gå ner i vikt utan bara tajta till kroppen lite. Man är ju inte i samma form som förut direkt ;)

Men det var det värt!


Nu ska jag ta och lägga mig. Blir konstigt att ha hela sängen för sig själv men oj vad jag kan bre ut mig då! (Detta är något en viss M klagar på annars;) )




Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards