Linnéa

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Linnéa Vrede - 1 september 2011 20:30

Ja, då var väl hösten officiellt här va? September och allt. Jag tror aldrig augusti har gått så snabbt som iår.


Jag och Ludden njuter bara av tillvaron. Promenader, mys med vänner och en massa, massa bus.

Bus är det enda som finns i dom där underbart fina blå ögonen.


Idag gjorde jag torskgryta åt unge herrn och han åt som aldrig förr. Då är det riktigt skoj att laga mat. Korvstroganoffen gick inte alls ner lika lätt. Han är sin mors son. Det märker ju jag ;)


Imorrn ska vi på Öppna Förskolan. Vi har annars gått på onsdagar då det är babyöppet (0-1år) men jag tycker Luddis börjar bli så stor nu. Så det är bättre att alla små bebisar får ha det mysigt och lugnt och slippa vilddjuret Ludwig där. :P


Har tagit paus från promenaden ikväll. Har annars varit duktig och varit ute nästan varje dag, tog ett litet uppehåll när jag fyllde år och hade fullt upp med massa.


             


Som vanligt blir det lite kors och tvärs och ingen röd tråd men det får man ta ibland.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards