Linnéa

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

29 augusti - Uppdatering.

Av Linnéa Vrede - 29 augusti 2011 09:10

Ja, någon vidare uppdatering är det ju knappast här.

Jag sitter just nu för en gångs skull vid datorn, endast för att göra en uppdatering på telefonen. Det ville inte riktigt som jag ville förut så det var nog på tiden att den där uppdateringen blev av.


Helgen har gått i ett och har haft massa besök.

Trots att jag inte ville ha något i present så har jag fått en massa.

En Orrefors ljuslykta, lite pengar, ett väggord (kärlek), tårtspade, blommor i mängder, lotter (som jag förövrigt vunnit lite på!!), massa kantareller, något jag inte vet vad det är än (stod bara på kortet att det kommer till veckan), choklad.

Ja, en massa helt enkelt.

Man har väldigt många fina i sin omgivning, det är en sak som är säker. <3.


Idag har jag en sån där typisk måndagskänsla i kroppen. Att man MÅSTE städa upp efter helgen och det ska diskas, och tvättas och vikas tvätt och ja. Sånt där man absolut inte vill göra helt enkelt.

Men gör jag det idag slipper jag ju imorgon, försöker tänka så :)


Hoppas iallafall att alla ni mår bra och att ni står ut med att det blir lite hipp som happ ibland här. :P



 
 
Anna-Mamma till Kevin

Anna-Mamma till Kevin

31 augusti 2011 19:30

FÅr hoppas dom flesta läser via en dator då! :)

Men din header är fin, och faktiskt så har du ju iaf en halv bild på dig i menyn och lite info! :)

KRAM

http://annacondas.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Linnéa Vrede - 21 oktober 2011 12:57

Jag gick in för att ta bort denna blogg men klarar det inte. ALLT om Ludwig står ju här. Måste sätta mig någon dag och skriva ut ALLA dessa sidor som finns här. Nackdel med att byta blogg.   Ni som vill fortsätta läsa om oss kan klicka in er på...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 20:19

... http://ludwigojag.blogg.se

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 12:41

Det är inget snack om saken. Han är ett sånt där barn som man ÖNSKAR man skulle få. En sån som är super lättsam att lämna på dagis. Han älskar det, det bara lyser om honom när han ser alla barnen som vill leka med honom. Trots att han sov bara fem mi...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 07:21

Ville bara komma in och säga att jag mår bättre idag. Lite sömn gjorde susen minsann. Låg i sängen redan klockan åtta i går kväll, då är man paj. Men huvudsaken är att det är bättre och nu lägger vi gårdagen bakom oss ;)...

Av Linnéa Vrede - 28 september 2011 16:42

Första dagen är klar och den gick super. Två timmar per dag i två veckor väntar och det känns riktigt bra hittills. Dock har vi haft en fruktansvärd eftermiddag eller rättare sagt har. En väldigt trött kille som absolut inte vill sova och det här tär...

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards