Linnéa

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Linnéa Vrede - 23 augusti 2011 06:38

(iPhone inlägg) Nu är sonen sig själv igen (peppar,peppar). Han matvägrade rätt länge och var inte alls kul att ha med att göra. Men nu är han som den solstrålen han alltid varit. Vet inte om det har hänt så mycket sen sist. Var på dans, Jannez, med bästis. Men det var en bara en dans på rosor utan som vanligt så kan man ha otur. En 15 åring som trodde jag var en strippstång och en lite för berusad 50+ som försökte ragga upp mig. Förutom detta var kvällen sjukt skoj. Fått mig en ny frilla också. Bästis tog tag i saken och för att inte vara frisör blev det sjukt bra. Skulle behövas lite ny färg men det får vänta. I dagarna här har jag bakat som en tok. Fyller nämligen år på fredag så hela veckan plus helgen ska det bjudas på fika. På fredag är jag bortbjuden till Sofia. Vi ska äta gott, dricka gott, men mer vet jag inte. Jag har mina aningar ;) Arvingarna spelar på Sandviken så jag gissar på en tripp dit :) Luddisen busar på som vanligt. Han har fått mig att skratta så mycket denna vecka (ja mer än vanligt då). Mitt lilla yrväder. Mammahjärtat svämmar över snart. Lite lek nu innan förniddagsvilan. Mamman behöver sova, sonen tycker fortfarande att kl halv sex-sex är morgon. Bara att pallra sig upp :)

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards