Linnéa

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Linnéa Vrede - 11 augusti 2011 10:41

(iPhone inlägg) Blev bara värre och värre ju senare det blev på kvällen men somnade iaf gott efter många vändningar. Lillemannen vaknade dock mitt i natten och då var värken där! Ludde bara grät och grät så till slut fick det bli välling. Då somnade han om i en halvtimme sen var det skrik igen. Och det var inte så konstigt, han hade feber, efter Alvedon somnade han iaf gott fram till kl sex. Förstod att det var något på gång för igår ville han inte äta. Allt han fick plockade han ut med fingrarna och det är som att han har ont i munnen. Tänder?? Det enda jag fick i honom var välling och digestivekex. Idag är det samma sak. Fick i honom knappt en halv portion gröt till frukost, han fick sitta och pilla med några majskorn samtidigt så de fick han också i sig. Jag känner mig fortfarande inte helt hundra men försöker hålla mig pigg och glad för Lill-hjärtats skull. Så typiskt att vi ska vara klen samtidigt. Mamma lilla älskling <3. Just ja, GRATTIS FRUN PÅ FÖDELSEDAGEN. Tråkigt att vi inte kan komma men kommer förbi en annan dag på fika i stället.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards