Linnéa

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Linnéa Vrede - 9 augusti 2011 11:48

Natten gick ju bra, trots att jag typ hörde Luddisen röra sig i sängen. Haha.. Man är så van så man liksom får för sig att han ligger där.

Är riktigt utvilad idag. Så skönt. Men kändes ju som att hela dagen hade försvunnit när man vaknade senare än vanligt. Klockan sex är ju annars standard tiden här hemma.


Jag sitter och försöker planera lite. INTE min starka sida faktiskt.

Trodde ju att jag skulle bli bättre på detta när jag fick barn men icke. Man kan inte alltid ta dagen som den kommer har jag märkt.


I huvudet är det bara skola, skola och skola nu. Vill ju försöka bli klar så fort som möjligt och då måste jag ligga i.

Fick ju frågan från skolan om jag ville bli klar till jul. Men då skulle jag behöva rå plugga hela veckor, 8-16, och det funkar inte riktigt när man har ett barn som inte går på dagis ännu.

M skulle kunna vara pappaledig men tyvärr blir det mitt i däckruschen så det blir lite knas.


Valde att tacka nej till detta, trots att jag vill ha utbildningen klar. Jag försöker tänka lite längre fram här. Skulle jag köra på detta race så säger mitt huvud NEJ!

Vet ju hur jag varit annars vad gäller skola och press.

Bättre att köra på normaltempo och bli klar 2-3 månader senare.

Jag anser mig själv som en praktisk människa, ingen teoretisk.

Vi leker med tanken.

Till jul är det 4 månader. Jag har 2*4 veckors praktik, och har 4 påbörjade kurser (varav en snart klar) och 5 opåbörjade och dessa skulle jag då läsa klart på 2 månader.

Det säger ju sig självt, det går verkligen inte.



Men oj så långt detta blev. Och inte så intressant för er.

Nu måste jag fortsätta med planeringen så detta ska gå ihop :)

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards