Linnéa

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Linnéa Vrede - 5 augusti 2011 23:43

Nu har jag suttit och pluggat sen typ fem. Inte det lättaste med en 10 månaders kille här hemma ska jag tala om.

Gjorde lite då och då när han var nöjd och glad men så vips hände det något.

Min lilla gokille blev super mammig och skulle bara vara i min famn och inte sitta på golvet och leka med mig.

Tyckte han var lite varm och mycket riktigt, feber hade han.


Välling kvart i sju, fick vagga i vagnen för att han skulle kunna somna.

Fick vagga vagnen typ varje kvart då han vaknade till hela tiden. Försök att plugga när man blir avbruten hela tiden. Och min middag blev rätt framskjuten pågrundav Luddisen oro så blev ingen mat i magen fören kl elva. :/


M kom väl hem efter nio nån gång. Gick upp och la Ludde då i sängen så jag kunde sitta ostört nere. Nu är iallafall en uppgift inskickad, en annan är klar och nu sitter jag med den tredje.

Förjävla dumt att sluta när jag har flytet igång. Tar hellre att jag är trött imorgon. Jag är ju inte ensamstående som tur är.


Trots min flyt just nu så är det en irritation som ligger och gror. Det försvinner nog fortare än kvickt.


Imorgon är det väl mysdag i vanlig ordning. Tänkte nog försöka fortsätta plugga lite. Vill bli klar med så många uppgifter som möjligt.

M försvinner på spelning så det kan hända att det blir mys med bästis imorgon.


Åter till kapillärnystan och Bowmans kapsel.



Av Linnéa Vrede - 5 augusti 2011 11:05



  

   Foton tagna av mig.

Av Linnéa Vrede - 5 augusti 2011 10:39

Mötet gick jättebra igår. Det var bara att börja när jag ville och som det ser ut nu så börjar jag med en klass som går på sjukhus-praktiken vecka 38 :)

Har börjat lite smått och lämna in uppgifter och lite sånt så jag har lite mindre att göra när jag väl börjar på riktigt.

Kändes väldigt bra när jag gick från skolan igår! :)


Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra med min födelsedag. Eftersom jag fyller år på en fredag så tror jag inte jag bjuder på något fika då. Eller det går iofs inte heller. Fick ett sms igår av bästis: "På din födelsedag ska du infinna dig hos mig senast klockan 17."

Så då är det väl bara att lyda! :P


Funderar på att ta fikat på söndagen (28;de) istället. En söndag känns som en bra dag. Då kan folk komma och gå som dom vill. Har man en vardag så är det så många som jobbar och då funkar det oftas inte.

Måste klura lite mer på det där.

Men mina vänner, ni blir inte utan tårta och kaffe om ni tror det. Måste bara hitta en bra dag  ;)


Luddisen vilar sen en stund så jag ska ta och koka mig en kopp kaffe.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards