Linnéa

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

19 juli - Rätt OK morgon.

Av Linnéa Vrede - 19 juli 2011 06:59

(iPhone inlägg) Här har vi gjort morgon för lite över en halvtimme sedan. Busen gnydde till redan vid halv sex, kvart i sex men jag var snabbare än blixten och stoppade i nappen så några minuters extra sömn blev det. Lilleman ligger på en filt på golvet och snackar förfullt. Vällingen har precis tagit slut så där ligger han nog inte många sekunder till, mitt lilla vilddjur <3 Det är ös från morgon till kväll nu för tiden. Förstår inte hur han orkar, jag är ju helt slut när kvällen kommer. Det är en sån rolig tid nu. Händer saker mest varje dag och det ena framsteget är större än det andra. Jag tycker det är helt otroligt vilken kärlek man kan känna för sitt barn. Underbara känsla. <3 Oj, kom visst av mig lite. Har ingenting planerat idag, igår hade vi massa besök så en dag själv är skönt också. Min momma kom förbi och så hade hon med sig den halvfärdiga pippitröjan jag har beställt till Ludde. Hon stickar den lite större så han kommer kunna ha den senare. Och senare kom Rock-moffa och tant Malin. Med sig hade dom en leksaksbuss. Ludde tyckte den var super rolig. Kompisen Lucas har en sån fast som polisbil så han kanske kände igen den :) Till nå helt annat, måste försöka hitta en billig gåvagn. Vi har en som är mååååånga år gammal men den går inte ställa hjulen på så den far bara iväg i all världens fart så Ludde leker mest bara med hjulen på den nu (blir väl däck-krängare som sin far när han blir stor.) Ne nu tror jag det är ett blöjbyte sen ska vi nog ta och kicka igång dagen riktigt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Linnéa Vrede - 21 oktober 2011 12:57

Jag gick in för att ta bort denna blogg men klarar det inte. ALLT om Ludwig står ju här. Måste sätta mig någon dag och skriva ut ALLA dessa sidor som finns här. Nackdel med att byta blogg.   Ni som vill fortsätta läsa om oss kan klicka in er på...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 20:19

... http://ludwigojag.blogg.se

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 12:41

Det är inget snack om saken. Han är ett sånt där barn som man ÖNSKAR man skulle få. En sån som är super lättsam att lämna på dagis. Han älskar det, det bara lyser om honom när han ser alla barnen som vill leka med honom. Trots att han sov bara fem mi...

Av Linnéa Vrede - 29 september 2011 07:21

Ville bara komma in och säga att jag mår bättre idag. Lite sömn gjorde susen minsann. Låg i sängen redan klockan åtta i går kväll, då är man paj. Men huvudsaken är att det är bättre och nu lägger vi gårdagen bakom oss ;)...

Av Linnéa Vrede - 28 september 2011 16:42

Första dagen är klar och den gick super. Två timmar per dag i två veckor väntar och det känns riktigt bra hittills. Dock har vi haft en fruktansvärd eftermiddag eller rättare sagt har. En väldigt trött kille som absolut inte vill sova och det här tär...

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards