Linnéa

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Linnéa Vrede - 21 juni 2011 14:59

Gud vad jag önskar att vi kunde vara ute idag för Luddisen älskar och vara ute och jag vet att det inte hade varit lika mycket gnäll som det är nu.

Det regnar då och då och tyvärr är det jordens storm ute så innedag får det bli.


Hade det inte stormat hade jag klätt på oss och gått ut ändå, för han bryr sig inte om lite regn. Har ju skaffat en galondress åt honom så torr är han.


Jag funderar på att fixa till ramen med gudföräldrarna och dikten. Är inte riktigt nöjd då jag klippte korten lite snett så det ska jag försöka fixa till. Men inte det lättaste när man har en busunge som ska undersöka allt man håller på med. :P


Nu ska jag bygga lite torn som Luddisen kan riva ner (klossar). Kan hålla han sysselsatt en stund. :)

Av Linnéa Vrede - 21 juni 2011 10:40

underbar låt. ♥

Av Linnéa Vrede - 21 juni 2011 06:19

Idag känner jag att jag lever, verkligen. F y f * n vad trött jag är.


Två nätter i rad har Ludde vaknat varje timme. Och sedan valt attt kliva upp halv sex. Idag är jag inte så kaxig om jag säger så.

Så nu undrar jag en sak, VEM ÄR DET SOM VILL HONOM NÅGOT ILLA OCH VARFÖR?.

Jag orkar verkligen inte en natt till.


Det hade ju varit en sak om jag hade kunnat somna om direkt efter att han blivit tyst men tyvärr gör jag ju inte det. Ligger och vrider och vänder mig och när jag väl somnat är det dags för nästa vakna timme.


=(


Jag får väl trösta mig själv att det LÄR ju gå över. Men det är verkligen inte skoj att gå omkring som en zombie. Sen att det är skit-väder gör ju faktiskt inte saken bättre.


Nu ska jag ta och skriva ut lite bilder på min fina son till en fin vän och sen ska jag koka mig en kanna kaffe och försöka vakna till liv. Kaffe brukar inte göra mig pigg men ett försök är det ju värt, annars är det ju i vilket fall, väldigt gott. :) 

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards