Linnéa

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Linnéa Vrede - 20 juni 2011 10:43

Igår hade vi besök av hjärtats familj (mamma,momma,syster och hennes två pojkar). Den äldsta av dom två älskar surströmming så dom hade köpt med sig det till lunch. Ludde fick en limpmacka att äta på i stället. Sen var det bus ute, målning av vedlådan som M byggt i helgen och så lagade jag i ordning entrecote (av älg) till middag.

Den blev superbra då jag hade lagt den i marinad dagen innan. Jättemört och smakrikt men hade fortfarande vilt smaken kvar. Vi firade nämligen 2 år igår, jag och M. Känns konstigt att vi "bara" varit tillsammans i två år och har en fantastiskt fin son som är 8 och en halv månad.


Imorse var det tidig morgon i vanlig ordning och nu halv ligger jag i soffan och kikar när Luddisen leker. Ska snart sätta mig på golvet jag med och busa lite. Han leker nästan bäst själv och brukar putta undan mig om jag vill vara med (bestämt liten rakare detta) så det gäller att hålla sig på lagomt avstånd. :)

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards