Linnéa

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Linnéa Vrede - 7 juni 2011 17:04

(Skrivet från iPhone). Det blev en jobbig dag igår. Eller rättare sagt kväll. Livet är orättvist och jag börjar faktiskt tvivla om Han där uppe finns egentligen. För jag tycker han tar alldeles för många bra människor ifrån oss. Tyvärr så var det inte bara igår vi fick tråkiga besked. I lördags kom ett chock besked också. Nu värnar jag om de mina mer än någonsin. Man vet ALDRIG när man mister någon. Spelar ingen roll om det är en nära familjemedlem, vän eller bekant. Det gör lika ont ändå. Jag har nog legat på hel spänn hela natten för i morse när jag vakna kände jag mig stelopererad och det sved i hela ryggen av smärta. Eftersom Ludde valde att kliva upp kvart i sex har jag inte riktigt varit mig själv idag så vi har legat och myst i sängen bara. Han somnade klockan tio breve mig i sängen och då lyfte jag över honom till sin säng och försökte vila lite men efter ca fem minuter så kom världens åsk-oväder så nån sömn blev det inte. Jag är livrädd för åskan så jag var tvungen att springa runt i hela huset och dra ut sladdarna. Sen var det uppehåll en timme typ och så har det hållit på tills nu. Ludde valde att inte sova när han brukar så jag hade en riktigt tröttis här hemma men halv fem fick jag honom att slappna av.  Nu ligger jag och latar mig lite innan hjärtat kommer hem. Åskan tar minsann kol på mig.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards