Linnéa

Alla inlägg den 4 juni 2011

*

Av Linnéa Vrede - 4 juni 2011 18:44

 

Av Linnéa Vrede - 4 juni 2011 14:57

Både igår och idag är jag ensam hemma. Eller ja, lill-prinsen är ju hemma. Igår var M mer eller mindre bara hem och åt. Sen for han iväg och rigga ljud och idag är han på spelning. Han åkte vid nio och lär nog inte komma hem fören mitt i natta. SJUKT TRIST om jag får säga det själv.

Men men, inte så mycket att göra åt. Jag försöker göra det bästa av situationen och underhålla både mig och Luddisen. Luddisen går ju bra med men inte med mig själv. Tanken var ju bakning men då margarinet var slut så blev det inget av med det.

Försöker istället lista ut nån go mat till middag. Blir nog ugnsrostade grönsaker och en köttbit.


Luddisen sover en stund nu. Han somnade nere i vagnen men vaknade efter bara 45 minuter. Skulle ha blivit en väldigt grinig onge senare ikväll alltså, men nu lyckades jag få honom somna om i sin egen säng så kanske, kanske att jag får en glad liten skitunge till kvällen :)


Tror att jag kanske ska passa på och vika dessa fina högar med ren tvätt som har skapats. Konstigt att tvätten aldrig viker sig själv. Vad lättsamt det hade varit då.

Luddisen kläder viker jag på plats men allt det andra är så jäkla trist och vika så det hamnar alltid på hög. Tänk om jag bara tog det också på en gång så hade jag inte haft detta problem :)


Och nu är fjärde tanden på plats också.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards