Linnéa

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Linnéa Vrede - 24 maj 2011 22:33

Hade en massa ord i huvudet som jag kände skulle behövas skrivas ner men jag väljer att skippa det. Jag säger bara att ibland känns det som att det är lite för mycket "Envägskommunikation" i mitt liv. Enkelriktat är det. Nu ska jag ta mitt trötta huvud och matta kropp och sova. Orkar fasen inte med duschen.

Av Linnéa Vrede - 24 maj 2011 20:41

Börjar inlägget med att säga grattis till mina systersöner som idag blir 7 och 4 år. ( Nu blev jag fasen osäker på om det var 4 den yngsta blev).


Idag har vi varit iväg till pappa/moffa. Vet inte om jag nämnt det? Minnet sviker. På schemat stod rensa vind. Hade ton med grejer där som skulle kollas igenom och tas hem hit till Loke. Jag har länge saknat en "vimpel" som det stod när jag föddes, vikt och längd. Jag var en lättviktare när jag föddes. 2330 gram och 46 cm lång. Annat var det minsann med Luddisen :). Just nu håller jag på och försöker natta en liten prins, detta har jag försökt med i två timmar. Han ska minsann inte sova. Han somnade till en sväng på vägen hem och sen somnade han aldrig om när vi tog honom ur bilen. Jaja, bara fortsätta kämpa på. Hoppas ni iaf har en trevlig kväll. Jag ska fortsätta med nattningen så jag får ta mig en dusch nångång.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards