Linnéa

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Linnéa Vrede - 20 maj 2011 13:35

Nu när jag börjar friskna till lite grann så känns det i både kroppen och huvudet att jag har sovit alldeles för lite. Luddisen har ju bestämt sig för att äta mer än vanligt på natten så det blir lite mer spring och sömnen blir avbruten. Jag försöker lägga mig och vila på dagarna när han sover men tyvärr går det inte alltid att somna. Dessutom vet jag att jag bara blir ännu mer trött om jag bara får sova en timme när jag kanske skulle behövt två-tre timmar extra. Men han lär väl inte ska hålla på och äta på det här viset hela livet utan jag hoppas det är en fas just nu. Förut åt han vid sju-åtta och sov till fyra-fem. Han äter fortfarande samma tid men vill ha mat igen vid tolv-ett sen vid fyra-fem igen. Kan iofs hänga ihop med att han rör sig mer och behöver mer energi så. Det har alltid varit rätt lätt att kliva upp och så men nu känner jag mig helt förstörd. Kan ju vara för att jag har varit dålig.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards