Linnéa

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Linnéa Vrede - 14 maj 2011 10:11

Regn idag igen. Jag hade hoppats på uppehåll. Ska ställa ut mina pallkragar och plantera lite. Riktigt vad har jag inte bestämt. Morötter är en sak iallafall. Men det öser verkligen ner så jag känner mig inte jätte sugen att greja på med det idag. Skulle ha varit i väg och köpt lite jord och titta på nå frön så jag har det hemma om det skulle råks på att bli fint väder imorgon eller till veckan. Vad gör jag annars idag då? Har gjort i ordning frukost på sängen till hjärtat, busat med världens sötaste son, gått upp med allt som ska ut på vinden och sen gått ut med det dit. Slängt i en maskin med tvätt så nu är de lite vikning av tvätt först innan jag kan hänga upp mer. Och så ska jag ren bädda i sängen. Kanske torka golven om jag orkar. Dammsuger ju typ tre gånger om dagen eftersom Lillemannen hittar ta me fasen vartenda lite grus korn. Så då kan det vara på tiden att torka lite också. Det var allt för idag.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards