Linnéa

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Linnéa Vrede - 18 april 2011 21:40


 Bild tagen 13/4 -11 

Av Linnéa Vrede - 18 april 2011 18:42



                    

Av Linnéa Vrede - 18 april 2011 16:58

Lill-hjärtat mitt ligger och tar sig en liten lur just nu så då passar jag på att uppdatera er lite :)


I fredags så var ju Ludde hos sin gudmor, det hade gått jättebra. Jag åkte dit senare på kvällen och drack ett glas vin och snacka massa skit. Supertrevligt och det måste verkligen göras om snarast. Mår så bra i hennes sällskap <3.


Lördagen kom och denna dag har jag väntat på. Micke hade planerat in en dag för oss (efter invigningen). Han hade fixat så svärmor skulle vara barnvakt och sedan visste jag inte mer. Bara att vi inte skulle sova hemma.

Vi åkte ner på stan, M sprang in på Clarion och "skulle prata med sin syster". Här började misstankarna komma att vi skulle sova på hotellet. Mycket riktigt. Han hade sprungit in och hämtat nycklarna. :)

Hans syster hade fixat ett jättemysigt rum åt oss. Hon hade också fixat upp massa färsk frukt, nötter, chips och godis plus lite att dricka.


Efter att ha kollat in rummet så valde vi att vi skulle äta middag på hotellet men tyvärr höll dom på att renovera så det fanns bara små rätter. Gick istället på Sir Winston. Åt löjrom med tillbehör till förrätt och oxfilétoast till huvudrätt. Sen var jag proppmätt så nån efterrätt gick inte ner. Älskling tog däremot en Creme Brulee med hjorton till.

Istället för efterrätten tog jag mig ett glas rött. Blev jättesugen på det efter att ha druckit öl till maten. Fantastiskt gott rödvin för att vara husets må jag säga.


Sen blev det ett par goda drinkar i Lobbyn innan vi gick upp på rummet och somnade rätt ovaggat båda två.

Micke har haft en riktigt jobbig veckan och har inte kommit hem före ett nån dag. Sen åka hemifrån till jobbet klockan sex.


Ludde hade varit supersnäll med famman. Somnat vid sju, vaknat vid tolv och fick nappen, somnade om på en gång och sedan vaknat halv fyra för mat och sov sedan fram till strax före halv åtta.

Ni ser ju, inge problem att lämna bort prinsen :)

Jag höll på och sakna ihjäl mig efter honom men kände att det var nyttigt att vara ifrån honom. Det var ju första gången sen han kom.


I går så hade jag en riktig städdag, eller inte bara jag, M gjorde en massa också. Jag tog tag i vinden. Så nu ser det ut som det ska där :)

M vek ihop all tvätt och hängde sedan upp allt som tvättades. Tre maskiner tror jag vi fick till.

Vi vek också om alla handdukar, lakan och påslakan. Testade att köra på "rullsystemet" och det blev huuuur mycket mer plats i skåpet än när man bara vek ihop dom. Tummen upp för det!  

Så ett tips till er som har lite plats. Rulla dom istället!


Oj, nu blev det så där pladdrigt igen. Haha.. Jag är hopplös.

För att det inte ska bli en mil lång så kommer bilder i ett nytt inlägg. Ska bara få in dom från telefon först :)

.

Av Linnéa Vrede - 18 april 2011 13:24

 

Jag tävlar om en Väggdekor hos Anouk- I Huvudet på Rookiemamman.
Tävlingen avslutas den 2 Maj!


Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards