Linnéa

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Linnéa Vrede - 15 april 2011 10:09

Han är bra busig den där pojken. Efter många om och men så somnade han igår. Han vaknade halv två inatt och då testade jag ge honom bara vatten i flaskan istället för mat, fungerade super! Han vaknade sedan fyra igen och testade samma sak då. Funkade det också. Trodde han skulle somna om så jag gick och la mig igen. Då börjar busungen och prata och leka massa i sängen. Testade flaskan igen, han drack och drack. Så höll vi på så ett tag. Tillslut gav jag upp, gick ner och fixade mat och matade honom, då somnade han på tre sekunder. Hej på dig skitunge! :P


Han sover i vanlig ordning just nu och jag försöker plocka ihop lite här hemma. Jag fattar inte hur jag och Ludde lyckas (för Ludde stökar ju ner mest, visst?).

 

Håller på att bli tokig på en mega hög som ligger framför vindsdörren. Ytterkläder, kläder som är för små för Ludde och annat rat. Tanken är att det ska ut på vinden, men jag måste städa där ute först innan jag ställer dit mer saker.

Om vädret håller i sig till veckan så kanske jag ska ta på mig det på måndag. Vore skönt att få det gjort innan det blir alldeles för skönt ute och man absolut inte vill vara inne.


Idag är det en tur till stan som gäller. Ska åka och lämna av Lillemannen hos sin gudmor och jag ska till Däckshopen och hjälpa till lite. Dom har invigning imorgon så en hjälpande hand vad gäller städning ska det bli.

Får hoppas Ludde är snäll och inte bråkar allt för mycket med Oliwer. Eller tvärtom, eller med gudmor, eller med Martin :P.


Lika babbligt och osammanhängande som vanligt men ni är ju van, eller hur? :)

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards