Linnéa

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Linnéa Vrede - 12 april 2011 20:57

Jag är ute efter gardiner till Luddes rum. Gärna något med stjärnor då jag fullkomligt snöat in på det. Eller något med djur/bilar. Ja, barngardiner helt enkelt. Någon som har nån bra sida att tipsa om? Eller kan länka om ni själv hittat?

Av Linnéa Vrede - 12 april 2011 17:21

Nu busar verkligen tänder på lilla älsklingen min. Han kan inte komma till ro och magen är superkonstig (går inte in på detaljer, ni med barn vet hur magen blir på dem när tänder är på G). Han är glad för det mesta men blir övertrött eftersom han inte kan sova. Därav allt gnäll + "tandvärk".

Han ville absolut inte sova igår, vad jag än gjorde. Han gnussa och gnussa men slappnade inte av. La honom i sin säng och två minuter senare sov han. Skitunge eller vad! :P


Idag har vi haft besök av Erika och Eric. Det var supertrevligt. Ludde är en månad äldre än Eric. Och så bor dom bara i Tandsbyn så det är nära och bra. Nästa gång ska vi åka till dom och hälsa på. Eller ja, vi ses ju imorgon på Öppna. :)


Mycket mer än så hade jag väl inte och säga denna gång.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards