Linnéa

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Linnéa Vrede - 24 mars 2011 10:12

Igår hade vi dopsamtalet. När prästen åkte så kändes det riktigt bra. Är nöjd med både präst och psalmer. Jag hade tänkt att ha en "vanlig" låt också men prästen kunde inte lova att kantor ville sjunga helt själv så då skippade jag den. Hittade några fina psalmer istället.


Idag är det föräldragrupp men jag känner att jag inte har tid att gå på den. Jag MÅSTE verkligen vika klart servetterna idag. Det är inte jättemånga kvar men tar ju ändå sin lilla tid så då kändes det bättre att stanna hemma. Samt att vi har världens storm utanför så jag vågar mig faktiskt inte ut med vagnen idag. Har haft storm i ett par dagar nu och det är ju så jävla tråkigt att vi inte kan gå utanför dörren. Hade det bara blåst lite grann så hade det inte gjort så mycket för då är det bara att klä sig. Men nu stormar det verkligen och känns nästan som huset ska lyfta från marken ibland. :/ Tror det är den värsta stormen vi har haft denna vinter iallafall.


Ne, nu måste jag få något gjort.

Av Linnéa Vrede - 24 mars 2011 07:18

Min älskade lila prins hade bestämt sig att kliva upp halv sex imorse. Aldrig i livet tänkte jag och låg kvar och tjurade i sängen. Eftersom jag vet att han snart skulle sova så låg jag kvar i vår säng och han i sin och mycket riktigt, nu sover han. Tog lite tid men vad gör det. Nu kan jag ligga och dra mig en stund till :) Torsdagslyx!

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards