Linnéa

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Linnéa Vrede - 2 mars 2011 21:50

Den börjar komma smygandes nu, den där jädra träningsvärken. Inge konstigt egentligen då det var väldigt länge sen jag rörde mig så här mycket. Har varit en riktig mysdag idag med tjejerna. Promenad och fika i solen. Kvart över nio gick jag och Ludde ut och sen var vi ute hela dagen med en liten paus för blöjbyte och så och sen ut igen för att promenera till simhallen där simmet började klockan 15. Synd som tusan att jag inte haft stegräknaren på. Jag ska ta och komma ihåg att sätta igång den hädan efter. Skoj och se hur långt man har gått på en dag :) Imorgon får vi besök av Daniella. Sessan är på dagis så hon kommer själv. Hon har blivit en stor tjej nu lilla sessan. En promenad står på schemat sen blir det nog skitsnack och kaffedrickande :) Nu ska jag testa sova för jag är riktigt trött efter denna dag. Och mör i kroppen är jag, vi får hoppas jag tar mig ur sängen i morgon.

Av Linnéa Vrede - 2 mars 2011 07:08

Jag är inte riktigt överens med att det redan är mars. Det känns precis som jag har BLIVIT RÅNAD på några dagar. Mars kom så hastigt att jag inte ens hann reflektera över att vi faktiskt skulle byta månad. Men nu är det ju bara att gilla läget och försöka vara lite mer beredd nästa år när det faktiskt kommer att finnas en 29 februari-dag. Här hemma är vi iallafall uppe med tuppen, inte lika tufft som igår dock :) Jag vaknade halv sju och då kändes det onödigt att fortsätta sova, Lilleman fortsatte och sov till tio i. Nu väntar jag bara på att han ska vilja ha mat så jag själv får i mig lite frukost. Sen måste jag packa. Badkläderna är klar men varmvatten ska med, kallvatten ska med, mat till lillen, extra ombyten, vagnen ska göras i ordning och ja, som ni märker är jag inte göra lös (f.ö sitter det göra och lös ihop??) Aja, nu ska vi göra allt som göras skall. Hörs när vi hörs.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards