Linnéa

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Linnéa Vrede - 1 mars 2011 22:41

Oj vad skönt väder vi har haft idag. Såna här dagar älskar jag! Efter massagen (som Ludde förövrigt gillade starkt) så följde vi med Annika på en promenad. När vi skildes åt så ringde jag småsyskonens mormor för att se om hon kommit hem men det hade hon inte så jag fick fortsätta promenera en halvtimme till. Det känns verkligen i benen nu men oj vad skönt det var! Och Ludde sov så gott hela tiden så det gjorde ju inget att jag rörde lite extra på fläsket ;) Har fått i mig god mat och fått lära ut lite roliga funktioner i både Picasa och PS. Får se om det sitter kvar hos mormorn eller om hon ringer och behöver hjälp igen :) Är ju inte världs bäst på att lära ut om man säger så. Jag är så nöjd med denna dag att jag svävar lite på moln, härlig känsla. Imorgon är en ny dag och på förmiddagen ska vi hänga gäng med Annika&Lea och förmodligen Hanna&Alma. Och på eftermiddagen är det Babysim igen :D Hoppas Luddis gillar det lika mycket denna gång som förra. Godnatt med er.

Av Linnéa Vrede - 1 mars 2011 10:25

Det är ju för tusan inte 29 februari idag utan 1 mars och ingenting annat. Bara lite vimsig :)

Av Linnéa Vrede - 1 mars 2011 08:38

Ja, tre timmar har vi snart varit vaken och än så länge går det bra. Jag lär nog bli dunder trött senare under dagen. Nu är iallafall ansiktet och kläderna på och frukosten i magen och jag ska ta och dricka min första kopp kaffe, kan nog behövas ett gäng idag. Allt är packat för en hel dag borta och det enda som måste göras innan vi kan röra oss till bussen är att klä på Lilleman lite kläder samt ytterkläder. Och så förståss packa ner honom i vagnen. Hoppas för Guds skull att han orkar hålla sig vaken ialllafall 45 minuter till. Brukar börja gå till bussen vid halv tio och ta en liten extra runda så lillen hinner somna. Och bussen brukar komma vid kvart-tio i. Ni får ha en mysig dag så hörs vi kanske i eftermiddag. KRAM

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards