Linnéa

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa Vrede - 1 februari 2011 09:25

Lillemannen insåg nog att jag inte var allt för pigg igår så inatt/morse var han snäll med mig. Kvart i fem var det matdags och sen fick han somna om i sin säng då M inte skulle upp än. Sen vaknade jag 08.35 och då var sov minsann min lilla söta prins fortfarande. Efter fem minuter hör jag någon som börjar skratta och prata förfullt från sängen. Finns ingen som kan få mig så glad på morgonen som han. Att mötas av ett leende varje morgon gör att man klarar av resten av dagen, då spelar det ingen roll hur dåligt mat har sovit.  Älskar dig min lilla guldklimp


Har fått i "uppdrag" att göra en öppetskylt till däckshopens nybygge så jag tror jag ska försöka mig på det idag. Får nog börja när lill-älsklingen ska sova.

Tanken var att jag skulle baka idag. Men jag använde upp både äggen och strösockret som fanns kvar till våffelsmeten igår. Jädra skit.

Det är ju roligare att baka än att ta hand om diskberget som väntar ;)

Skulle nog ha slängt in en tvättmaskin också. Kräkungen har ju snart spytt ner alla handdukar, busunge där!


Nu har lillemannan flyttat på hela babygymmet och sitter nästan fast så måste nog rädda honom :)


Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards