Linnéa

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Linnéa Vrede - 21 februari 2011 16:53

I år får vi fyra märkliga datum. 1/1/11, 11/1/11, 1/11/11 och 11/11/11.

Något annat märkligt är... Lägg ihop de sista två siffrorna i ditt födelseår, t. ex 1973 =73 + vad du fyller i år, så ska du få se.

 

 

Av Linnéa Vrede - 21 februari 2011 10:32

Igår var vi bjuda på dop. Redan klockan 11 var det igång och efter en liten stund i kyrkan fick Ludde nog. Dopbarnet däremot sa ingenting. Men det är ju det vänner är till för. Hoppas Lucas gör lika på Luddes dop ;) Haha.

Vi bjöds på jättegod lunch och en fantastisk fin tårta dukades fram.

Ludde var helt slut när vi åkte därifrån. Säkert mycket intryck för honom.

Vi åkte till familjen Sellén och hälsade på en sväng efteråt och där fick vi även middag. Tack för det! :)


Inatt har jag drömt en mardröm igen. Eller ja, jag gör väl det nästan varje natt men kommer nästan aldrig ihåg dom på morgonen men denna satt minsann kvar i morse när jag vaknade.

Drömde att jag matade Ludde sen bytte blöja och satte honom i babysittern och sen klädde på mig själv och åkte till svärmor. Ludde var alltså kvar hemma.

Efter några timmar så kommer jag på att nu var det siochså länge sen Ludde åt så han är säkert jätteledsen. Gjorde allt för att ta mig hem men fanns ingen som kunde köra mig. Svärmor hade fortfarande gips på foten så hon kunde inte göra.

Tillslut kom grann-gubben och hämtade mig och när jag öppnade dörren här hemma så vaknade jag. Helt kallsvettig och kände mig ledsen enda in i märgen. Usch och fy. Jag hatar mardrömmar. Särskilt när dom känns så verkliga. :(


Idag har jag i vanlig ordning inga planer. Jag tycker om att ta dagarna som dom kommer, känner mig stressad annars. Jag har iallafall bestämt mig för att baka lite. :) Dock har jag inte kommit på vad än. Men något matbröd får det nog bli.


Nu ska jag göra iordning lite frukost åt mig. Känner att det kurrar rätt bra i magen nu.


Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards