Linnéa

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Linnéa Vrede - 18 februari 2011 10:15

Igår när varmvattnet kom tillbaka fick det bli lite städning här hemma. Vardagsrummet och köket fick sig en omgång. Ska bara torka golven också men det kan vänta lite. :) Aldrig har det varit så roligt att diska som igår. Att få diska i VARMT vatten är lyx. Slippa kokningen, helt underbart.

Slängde även in en maskin med tvätt och tror jag ska fortsätta tvätta lite idag, tömma korgen helt och hållet. :) Så där roligt fredagsnöje. :)


Pajen blev iallafall av igår. Jag älskar rabarberpaj och maräng är ju aldrig fel, så jag tänkte att tillsammans borde det bli mumsigt men när jag väl skulle äta den så var jag inte alls sugen. Får se om jag gillar den mer idag. :)


Funderar på att baka lite källarfranska också. Det är ju så himlas gott med hembakt bröd men tyvärr gör jag det inte så ofta som jag skulle vilja. Två gånger per år kanske det blir av :P Helst skulle jag vilja göra en gång i veckan iallafall. Blir ju billigare i längden. Om jag bara hade haft mig en hushållsmaskin så hade jag säkerligen gjort det oftare.


Lillemannen sover sen en timme tillbaka och då passade jag på att titta på film och bara ta det lugnt. Despicable Me hette den, den var faktiskt helt okej. Igår tittade jag på en svensk film som heter Tusen gånger starkare, riktigt bra budskap i den.


Ne, nu måste jag nog gå och fixa fram lite kläder till lillemannen som fortfarande har pyjamasen på sig. Och så ska jag passa på och slänga in en maskin tvätt innan han vaknar.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards