Linnéa

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Linnéa Vrede - 10 februari 2011 15:22

Lilla älsklingen tog och vände sig från mage till rygg idag. Han hade inte riktigt hittat knixen på det men idag minsann fick han till det, och oj vad han var lycklig då. Det går fortfarande lite segt med rygg-mage. Vissa dagar gör han det några gånger och vissa dagar inget alls. Han lägger sig mest på sidan och tillbaka på rygg igen. Lite lat verkar det som och det kommer ju tyvärr från hans mor :P


Förmiddagen var inte mycket att hurra för. Oj vad många gånger jag fick räkna till tio. Ludde vaknade rätt tidigt i morse och vid åtta var han jättetrött igen. Han kunde inte slappna av men vid nio så sov han fem minuter. När han vaknade efter sin mini lur så var han på samma kassa humör och mellan nio och kvart över elva så var det bara gnäll och gråt. Han somnade iallafall tillslut när han fick ligga mage mot mage på mig. Efter ett tag la jag ner honom breve mig och så vilade jag en stund också. Gud vad skönt det var. 14.25 vaknade han till liv och då var det en glad kille jag hade!

Han vaknade till en gång under denna lur och grät men gav han snabbt den tomma nappflaskan och då somnade han om. Får se hur kvällen blir. Hoppas den blir bättre än morgonen iallafall :)


Ska ge mig på att baka kolasnittar sen. Har aldrig testat att baka det och vet inte om jag ätit det heller. Nu kallar gofisen.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards