Linnéa

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Linnéa Vrede - 9 februari 2011 18:36

Oj vilken underbar dag vi har haft idag. Sångstund, sopp-lunch, långpromenad, fika, vägning/mätning, massa prat om allt mellan himmel och jord och tillsist babymassage. Lillemannan har skött sig utmärkt hela dagen och ligger nu och sover av utmattning. Det är jobbigt att träffa flickvännerna och killkompisarna samtidigt ;D

Det är ett riktigt mysigt gäng med mammor och barn. Stormtrivs i deras sällskap. Jag vet iallafall vart jag kommer vara på onsdagar om jag säger så =).


Lillen följer sin kurva perfekt. Han väger nu 7815 gram och är 66,5 cm lång. Ståtlig kille om jag får säga det själv. =).


När jag kom hem idag så kändes ingenting jobbigt! Vilken härlig känsla. Jag ställde mig och diskade undan alla bunkar och det som blivit sen gårdagens bak och började små plocka här och var.

Tänk vad lite umgänge kan göra med en =). Nog för att det är skönt att vara hemma och bara strosa omkring men ibland är det skönt att få träffa andra mammor och bara snacka mamma-bebis-prat.


Nu ska jag vila lite i soffan innan jag ska fortsätta greja lite.

Ha en trevlig kväll!

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards