Linnéa

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Linnéa Vrede - 8 februari 2011 22:15

Ojojoj, vad mycket jag hann med efter gullungen hade sovit. En sats Blåbärsmuffins och en sats cookies med hackad choklad. Medans sista plåten med cookies var inne så började jag med maten. Spagetti och köttfärssås. Finns väl inget godare! Vi är en riktig köttfärssås-familj vi, haha.

Efter maten åkte vi och hälsade på D,T och flickorna. Länge sen vi träffades nu. T hade också varit duktig och bakat idag. Dock lite mer avancerat än mitt bak. Falsk potatis bakelse. Oj så god den var men riktigt mättsam. Inge kvälls fika för mig ikväll om vi säger så :)


Mina älsklingar sover sen en stund tillbaka så jag ska se om John Blund kanske vill dejta med mig också. Imorgon ska vi iväg på familjecentralen. Det är babyöppet på onsdagar så jag ska se om det är något för mig och sonen. Plus att vi ska mäta och väga 14.20 och 15.00 börjar babymassagen, allt på samma ställe så det är ju perfekt. Undra hur mycket han har växt sen sist. Var ju en månad sen nu.

Natti, Natti.

Av Linnéa Vrede - 8 februari 2011 14:13

Så där ja, nu är diskberget borta och jag känner mig nöjd ;). Fick energi från ingenstans och då tänkte jag att det är minsann lika bra att ta vara på tillfället. Nu vill jag bara göra mer, mer och mer. Haha. Konstigt hur det kan vända. Det kliar riktigt mycket i bakfingrarna nu så jag funderar på att baka lite blåbärsmuffins som hjärtat kan ta med till grabbarna på jobbet. Har en massa grädde hemma också så måste hitta något jag kan baka utav det. Kladdkaka börjar bli lite tjatigt om jag ska vara ärlig.

Vad kan man göra med grädde? Förutom typ knäck? :P


Jahopp, får se om det blir någe bak, lillemannen vaknade från sin lilla halvtimmes lur så ska först mysa lite.

Av Linnéa Vrede - 8 februari 2011 09:12

Idag känns det lite bättre. Kan bero på att jag fick sova lite mer sammanhängande i natt än jag fått gjort de senaste dagarna. Mellan elva och fem fick jag sova, underbart! Men lillemannen sov bara en timme efter det :/ Han som alltid brukar sova tre timmar efter att han ätit första gången. Så jag är fortfarande mega trött men som sagt, det känns bättre idag.

Idag ska jag passa på och mysa med den finaste lilla prins jag vet, för det är min favorit syssla <3.

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Kan ju faktiskt hända att orken kommer tillbaka och då blir det nog lite sysslor.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards