Linnéa

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Linnéa Vrede - 22 januari 2011 10:55

  Någon som är intresserad av att köpa mitt akvarium?  Har tre olika sorters fiskar. Två av sorterna är på bilden och sen är har jag 2 neontetror. Samt en algätare. Allt ingår i köpet. (Fiskar, mat, pump, värmepump, dekoration)

Av Linnéa Vrede - 22 januari 2011 09:22

Igår tog vi bussen in till stan och mötte upp frun och småsyskonen. Köpte en fleeceoverall för hela 29:-. Inte speciellt snygg eller så utan köpte den för att den var tunn och passar perfekt att ha i åkpåsen. Igår hade han bara bomullsbyxor och en varm stickad tröja och han höll på att flyta bort. Det var iofs bara 2 minus igår också. På Åhlens hittade jag en skitsnygg mössa med lika dregellapp så det fick flytta in i lådan här hemma. Jag har fått dille på dregellappar jag. Man kan nog aldrig få för många som det verkar!


Idag så står det några tvättar på schemat. Tvättkorgen håller på att svämma över. Ska baka en vitkladdkaka och kanske en snoddas smet. Snoddasen går åt som smör i solsken här. Och då är det inte jag som äter dom!


Testade ge lillemannen gröt igår också. Han tyckte det var godare då. När jag tyckte att det fick räcka, (man måste ju tänka på lillmagen), så blev han skit förbannad! Då fick han en sked till och då vart han minsann glad. Ska nog fortsätta ge smakportioner nån dag till innan jag byter ut en måltid. Någon som vet om det är lugnt att ge banan nu? Eller ska man vänta tills han är lite äldre? Nu har han fått katrinplommon till gröten då jag vill hålla magen igång samtidigt.


Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards