Linnéa

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Linnéa Vrede - 20 januari 2011 19:59

Idag har vi haft besök av Pillan. Mycket trevligt. Ni vet den där röda bodyn jag skrev om från Lindex? Den har fått flyttat in i Luddes byrå nu. Pillan hade sett att jag ville ha den och kom med den som present. Tack snälla!

Efter nån kopp kaffe och lite snack så följde vi med henne till stan och mötte upp Linda och Sanna. Supertrevligt att träffa dom också. Var sjukt längesen vi sågs.

Innan vi får hem sprang jag in på cubus och kollade in rean lite där. Hittade ett par byxor, en tröja, en body och ett par häftiga kalasbyxor (strumpbyxor). Allt för 156:-. Jag gillar rea!


Nu sitter vi och latar oss lite innan det är dags att gå och lägga sig. Lilleman har fått smakat på gröt och katrinplommon i dag. Det var ingen jättehit tyckte han. Det var mest bara konstigt och han visste inte riktigt vad han skulle göra :) Efter grötpremiären så somnade han i babysittern när jag stod och lagade mat. Trött kille alltså, det har nog aldrig hänt förut. :)


Nu ska jag kolla på masterchef. Ha en fortsatt fin kväll!

Av Linnéa Vrede - 20 januari 2011 17:14

Idag vände sig min lilla prins för första gången från rygg till mage. Utan att bli förbannad dessutom <3. Inte trodde jag man kunde bli så stolt över något sådant. Nu är det bara mage till rygg kvar.


Nu måste jag komma ihåg att ta bort kudden i hans säng.


 

Av Linnéa Vrede - 20 januari 2011 06:02

Idag säger vi grattis till prinsessan Elina som blir 1 år :). Vi var dit igår och lekte lite med henne då jag förstod att det skulle bli fullt ös där idag. Hon försöka leka med Ludde men det gick ju inte. Men inte många månader kvar innan dom kan njuta av varandras sällskap. Presenten jag har grejat med var till Elina. Gjorde en namntavla med alla uppgifter på. Tänkte det kunde vara roligt att ha i framtiden. Ska bara köpa en ram till för det har jag inte hunnit :) Idag får vi besök av en kompis från gymnasiet. Skoj! Väldigt tidigt dessutom så Luddisen kanske är på riktigt bra humör, vi får hoppas :) Annars inga planer. Det vanligt stöket så klart. Ha en fin dag.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards