Linnéa

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Linnéa Vrede - 5 januari 2011 14:18

... Det lär väl inte vara bara jag som har problem att komma på mat varje dag. Jag försöker verkligen komma på dagen innan för att slippa stå där en timme innan middagstid och inget är upptaget ur frysen. Så jag tänkte så här, om ni skulle vilja vara gullig och tipsa om några maträtter. Då menar jag inte köttfärsås, korvstroganoff, eller korv och makaroner. Det äts det mycket av ändå. Utan lite roligare recept på kyckling, bacon och kött (här använder vi älgkött) och kanske något roligare recept på köttfärs. Fisk äts det väldigt lite av så det behöver ni inte lägga ner någon tid på ;) Håller på och organiserar lite bland mina papper där alla recept står och ska skriva ut till en pärm så det kan ju hända att ditt recept får följa med :)

Av Linnéa Vrede - 5 januari 2011 12:18

Jag har kommit på en sak jag verkligen måste införskaffa. En hushållsmaskin, typ bakmaskin. Jag har sjukt ont i ryggen idag och att slänga ihop en bulldeg kändes inte aktuellt då. Men tänk, tänk om jag hade den där maskinen, som man bara behöver stoppa ner ingredienserna i och så rör den ihop allt till en smidig deg och jag slipper kämpa järnet. Det hade varit grejer det. Lägger till den på önskelistan.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Ovido - Quiz & Flashcards