Linnéa

Alla inlägg under december 2010

Av Linnéa Vrede - 16 december 2010 21:13

Ett leende från sonen gör mig glad varje morgon.

Ett fint samtal eller ett sms kan också få mig att må bättre.

Att äta god mat eller få sova ut. Det är lyx.

Av Linnéa Vrede - 15 december 2010 16:51

Elaka människor, kort och gott!

Av Linnéa Vrede - 14 december 2010 16:30

Imorse när jag vaknade så kände jag mig olustig i kroppen. Kändes som jag hade feber och jag frös som attan. Hade ont överallt. Kunde knappt röra mig. Nu har det gått över lite. Men känner mig fortfarande överkörd.

JAG HAR VERKLIGEN INTE TID ATT BLI SJUK!


Varför blir man alltid småsjuk när man inte har tid? Det är så typiskt.


Lilleman sover sen en stund tillbaka så nu ska jag också vila.

Av Linnéa Vrede - 14 december 2010 15:52

  • Jag är fruktansvärt lat.
  • Jag är ofta långsur.
  • "Jag gör det senare" är en mening som kan komma väldigt ofta från min mun. (Sen gör jag det aldrig istället.)
  • Jag lägger ifrån mig kläder här&var och plockar sedan inte upp efter mig.

Jag har en massa fler dåliga sidor men dom behöver vi inte gå in på. :) Dessa räcker gott och väl! Haha! :D

Av Linnéa Vrede - 13 december 2010 12:13

Pappa, mormor, storasyster och frun. Dom är alla olika och kan olika saker.

Av Linnéa Vrede - 13 december 2010 11:39

Min älskade lilla kille tog och slog ett rekord inatt. Ingen mat på hela natten! 05.45 ville han ha mat första gången. Då hade han ätit klockan sju sist. Detta lär väl vara första och sista gången men ändå. Man ska vara glad för det lilla, :) Idag är det luciafirande på lillmoster och lillmorbrors dagis. Luddisen ska vara tomte, eller i varje fall ha tomteluva. Han är så otroligt söt i den. Nu ska jag packa skötväskan, fylla pÅ vatten i flaskan och koka vatten till termosen. Drygt att måste ha med massa vatten vart man än ska. Men bättre det än att bli sjuk av parasiten. Ha en fin lucia.

Av Linnéa Vrede - 12 december 2010 10:26

Jag ångrar att jag inte kämpade mer med körkortet för fyra år sedan. Att jag inte kämpade för tre år sen, två år sen och ett år sen.

Ren lathet. Men, det kommer väl det också.


Av Linnéa Vrede - 11 december 2010 10:20

Igår var jag och Ludde själv fram till sju. Tror sambon hade glömt bort vart han bodde ;) Blev lte fredagsmys med chips och Idol. Vad tycker ni? Var Jay rätt vinnare? Jag tycker han är grym men tyckte Minnah körde vinnarlåten bättre. Är egentligen synd att Jay vann med tanke på att det oftas är tvåan som gör "karriär". Fast med hans röst så kommer han långt, vinnare eller ej. Idag så står ett 90års kalas på schemat. Pappas frus morfar fyller år. Det ska bli riktigt trevligt att träffa hela familjen när den är samlad (fruns familj ser jag som min också). Luddisen har laddat upp med slipsbody och kofta medans jag inte har en aning vad jag ska ha på mig. Finns inte så jättemycket i garderoben som passar. Men nu blir det frukost, sonen har somnat så det gäller att passa på :)

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards