Linnéa

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Linnéa Vrede - 26 december 2010 10:22

Då var julafton 2010 förbi. Och vilka mysig afton det blev. Ludwig fick så mycket fina och bra klappar. Den finaste klappen var en skattkista med hans namn ingraverat. Den ska vi vara väldigt rädd om. Den fick han av sin morfar med familj. Han kommer inte få leka med den, för den är alldeles för fin. Däremot kommer han själv få bestämma vad som ska finnas i skattkistan när han blir äldre. Helt ärligt är jag glad att julen bara är en gång per år, trots att den är så mysig. Nästa år blir det roligare då han kan öppna sina klappar själv. Juldagen spenderades först hemma vid och sen till middagen åkte vi till svärmor. Och idag är det bara mysdag. Jag och Ludde ligger på sofflocket medans pappan är ute och skottar. Han tog och lånade bondens traktor så nu blev nog skottningen lite roligare. :) Hoppas ni har en fortsatt trevlig dag. Själv ska jag nog försöka ta mig ut en sväng idag. Är ju inte -30 längre :)

Av Linnéa Vrede - 26 december 2010 10:18

Om det vore mitt sista ögonblick här på jordelivet så skulle jag vilja ringa till alla mina kära och säga adjö. Jag skulle tala om för dom hur mycket jag älskar och kommer sakna dom. Och att jag alltid skulle vaka över dom.

Presentation


Studerar till undersköterska men är just nu mammaledig fram till Okt -11 ungefär.

Bor tillsammans med min sambo Micke och våran son Ludwig utanför Östersund. Skriver om lillemans utveckling och om livet i allmänhet.

Lill-prinsen.

♥ 4230 gram & 54 cm ♥
♥ 02.07 ♥ 101006 ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

. . .

.


Skapa flashcards